Pomocy

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pon, 8 Mar 1999, 10:23:15 CET

On Sun, 7 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Bo Wojtek spał gdy ja dość dokładnie swego czasu wykładałem na tejże
> liście, czemu NIE zawracać sobue głowy pgcc. I z tą ten cały bałagan!

Wojtek nie spal tylko zaraz jak sie zorientowal ze sa problemy z
Xserverami wywalil na zbit ryj patcha, i prosi o to aby nie sluchac co
inni mowia ale sprawdzic nastepnym razem samemu ...
egcs z ftp.ps.pl _nie_ma_ patcha pgcc ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin