ImageMagick z PLD-devel

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Pon, 8 Mar 1999, 15:03:16 CET

On Mon, 8 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sun, 7 Mar 1999, Jacek Osiecki wrote:
> [..]

> Sprawdż czy istnieje blib/arch/auto/Image/Magick/Magick.so bo z tego
> powinien korzystać przy linkowaniu.

Hmmm... według mnie, to libMagick.so szukać powinien tylko w /usr/local/lib
i /usr/X11R6/lib - przynajmniej tak wynika z wywołania gcc. Czyli jest zły
spec/Makefile, bo ImageMagick-perl przekompiluje się tylko w obecności
ImageMagick-devel...

> Czy inni obserwują podobne objawy ? bo ja nie, a s tego ImageMagick
> korzystam na trzech platformach sprzętowych (x86, sparc, AXP .. bez
> objawów ubocznych), a to co mas (SIG 6 i powyższe) wygląda mi jakby u
> Ciebie było coś innego uszkodzone. Jacek wykonaj jeszcze na wszeli wypadek
> weryfikację softu jaki posiadasz (rpm -Va).

> Podaj jeszcze szczeguły dot procedury testowania konwersji.

Plik wrzuciłem do:

 ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/Incoming/anim0015.tga

Przy konwersji tego pliku komendą convert anim0015.tga a.gif. Błąd jest
bardzo dobrze widoczny - po prostu część obrazka zajmuje duuży prostokąt...

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |