wget-1.5.3-2d

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Wto, 9 Mar 1999, 09:07:47 CET

[poniedziałek, 08 marzec 1999], Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):

> 1. Opcja -k (konwersja URLi na względne) powoduje wpisywanie
>    przekonwertowanych URLi zamazując początek pliku, czyli psuje
>    wszystko. Kiedyś w jakiejś starszej wersji działało.

Zauważyłem jeszcze jedno niedociągnięcie wget'a dla opcji "-k". Mianowicie
jeżeli w tagu <A> wszystkie opcje są rozłożone na dwie i więcej linii,
wówczas wget tłumaczy adresy w jakiś niezrozumiały sposób, np. nie konczy
tagiem </a> lub skleja kilka innych odnośników w jeden.

Dlatego omijam ten parametr od sporego już czasu.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl