Re: ImageMagick z PLD-devel - SUPLEMENT (ważne)

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 11 Mar 1999, 17:51:40 CET

On Thu, 11 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Tue, 9 Mar 1999, Jacek Osiecki wrote:
> [..]

> Dobra .. cofamy się do wersji 4.1.0. Ta wersja rzeczywiście w przypadku
> przykładów jakie dpodesłałeś działa poprawnie.

> Jacek czy znalazłbyś czas żeby podesłać info ludziom pracującym nad IM
> żeby się temu blizej przyjrzeli ?

Właśnie zapisałem się na listę dot. imagemagick-a i rzuciłem temat :)

O efektach poinformuję prawdopodobnie jutro.

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |