wrażenia z instalacji PLD...

Pon, 15 Mar 1999, 15:16:02 CET

On Mon, 15 Mar 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Witam,
>
> Kozystając z wolnej soboty postanowiłem na serwerze postawić PLD.
>
> I wrażenia są hmmm mieszane,
> jakim prawem cokolwiek "nadpisuje" passwd, group, shadow ???

Z shadow to faktycznie gdyż wcześniej ten plik nie należał do żadnego
pakietu, a skoro w obecnym setup jest zaznaczony jako %config to poprzenia
wersja jest przenoszona do rpmsave. Trzebaby w %podt dodać wykrywanie
shadow.rpmsave i wkopiowywanie do /etc/shadow, a plik z pakietu z
przenieść do /etc/shadow.rpmnew.
Czy jesteś pewien, że to samo się stało z passwd i group ?
Po za tym jak masz czas to zajrzyj do śródeł setup i zaproponuj jakieś
zmiany.