posty razy 188

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Wto, 16 Mar 1999, 18:19:37 CET

On wto, mar 16, 1999 at 04:58:34 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Możesz jakiś komentaż o tym przypadku ? Moze z tego wynikać jakaś ogólna
> nauka także dla inych.

hm, sprawa nyla dosc prosta a jednoczesnie trudna do wykrycia,
mianowicie ezmlm zostal przeze mnie rozszerzony o funkcję archiwizowania
listy w html-u za pomoca mhonarca. i wszystko bylo dobrze, gdyby nie to,
ze qmail jest taki szybki, ze mhonarc dostawal dwa listy do
zarchiwizowania naraz - wtedy glupial, gdyz nie mogl zalockowac bazy
danych, a qmail dowiadywal sie o tym, ze mhonarc ma klopoty i staral sie
dostarczyc wiadomosc raz jeszcze, wtedy juz byly trzy jednoczesne procesy
itd. itp. etc.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)