Posty x 5

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Wto, 16 Mar 1999, 20:47:14 CET

On 99.03.16 Marcin 'Qrczak' Kowalczyk pressed the following keys:

> Ja je sobie bramkuję do lokalnej grupy newsowej, więc widzę po jednym :-)

8<--- ~/.procmailrc (gdzieś u szczytu)
#
# Filter dupes.
#

:0 cWh: .dupes.lock
| formail -D 100000 $HOME/.cache.dupes

:0 a:
$HOME/.in/duplicate
8<---

Takie zaklęcie znakomicie leczy ten problem. Wystarczy raz na jakiś czas
tylko zajrzeć i sprawdzić, czy czasem wśród tych listów nie ma jakiegoś
listu od człowieka, który ma skopane oprogramowanie nie generujące
unikalnych M-ID i skasować resztę.

Gad

--
-------------------[Gadzinka]--[ http://reptile.eu.org/ ]--<Wicom/PKFL>--