Burdel w rc-scripts.spec

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pią, 19 Mar 1999, 20:34:34 CET

On Fri, 19 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> OK. inet-scripts (może byc ? standardowe trzy dni na zgłoszenie innej
> propozycji nazwy, a potem wrzutka modułu do CVS ;) to raczej w coś
> osobnego trzebaby to załadować gdyż nie wszędzie bedzie sieć, a
> tymbardziej sieć z odpalanymi serwisami i nie wszędzie będzie to
> potrzebne. Dobra dokładam obsługę kolorów do rc-scripts i biorę się za
> inet.

Nie o to mi chodzilo.
Myslalem o zamknieciu pewnego etapu w rc-scripts CVS i wypuszczenie wersji
pakietu .rpm do dystrybucji. Chodzi mi o zaznaczanie w CVSie punktow w
ktorych bedzie robiony .rpm tak zeby mozna bylo robic sobie np. eleganckie
diffy.
Chce zeby to bylo teraz bo jak zaczna wchodzic nowe skrypty (np. do ipv6)
to calosc moze byc jakis czas niesprawna.

> Łaj not ? Ja się zastanawiałem nad silniejszym powiązaniem konfiguracji
> jakimś repozytorium cvs. Przynajmniej w przypadku grup stacji roboczych
> miałoby to na pierwszy rzut oka sens.
Tez dobre, ale zalety cvs wychodza dopiero jak kilka osob grzebie po
repository, w przypadku PLD bedzie to tylko i wylacznie root, chyba ze
przekupimy Wojtka "kszynka pifa"

> Po za tym jeśli chodzi o propagację
> konfiguracji to jeszcze trzebaby się przyjrzeć cfengine.

A nie lepiej jakies SNMP?
ablo jakiegos ORB'a (w tym nie orientuje sie za dobrze, ale moglo bysie
chyba nadac)
Zanlazlem wczoraj w sieci rzecz o nazwie gash/ganimede, fajna zabawka, w
sytlu nowelowego NDS, tylko bol bo w javie.

> kloczek
> --
Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL