Propozycja do rc-scripts

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 22 Mar 1999, 16:24:24 CET

On Mon, 22 Mar 1999, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Są ludzie którzy noszą dysk z Linuxem.
> (najczęściej dom-praca) i odpalają na różnych komputerach.
> Czy były już jakieś przymiarki aby wprowadzić wsparcie dla takiego
> procederu?
Nie.

> Ja jakiś czas temu zrobiłem sobie taka przeróbkę w RH - na podstawie nazwy
> wybranego jądra skrypt uruchamiany w rc.sysinit podmienia wybrane
> pliki konfiguracyjne (od fstab po XF86Config), tak że nic więcej nie
> trzeba mieszać.
>
> Czekam na opinie

Mnie sie to podoba, choc IMHO lepiej by bylo gdyby takie cos byla czescia
PLD-Config a nie rc-scriptsow.
w rc.sysinit powinno byc tylko
if [ -x /usr/sbin/switch-system-profile ]
 . /sbin/switch-system-profile
fi

Mozemy zrobic parametr kernela powiedzmy "profile" i przesylac do do
skryptu.

> Rafał Kleger-Rudomin

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL