Jak kompilowac na PII

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 25 Mar 1999, 17:47:56 CET

[czwartek, 25 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> [...]
> się pozastanawiać nad tym co się ostatnio dzieje. Oto lista rzeczy jakie
> mi się nasuwają:
>
> - w tej chwili kłopoty występują w ograniczonej ilości programów. W
>   zasadzie (chyba ?) jest to jeden program czyli ldconfig. Jest to dość
>   specyficzny produkt wrażliwy na architektórę. Założyłbym, że
>   isnieje pewne prawdopodobieństwo niezerowe, że jednak
>   jakiś rodzaj błedu może tkwić włąśnie w nim. Jeżeli gdzieś jest błąd w
>   kompilatorze to powinno być to łatwe do zlokalizowania. Otóż ldconfig to
>   jest jeden plik .c. Powinna pomóc analiza porównawcza kodu pośredniego

Nieprawda, że tylko ldconfig. glibce tak samo. A jak ma się tak skompilowane
glibc to wylatuje np mount.

> - w zasadzie ze względu na braki w kompilatorze dotyczące optymalizacji
>   pod P możnaby wygenerować binarki z -m486 zamiast -mpentium. Wiadomo
>   już, że wczorajsza próba z egcs, ldconfig i glibc przekompilowanym
>   ponownie nie dała pozytywnego efektu. Dzisiejsza próba będzie polegać na
>   próbie wygenerowania binarek z -m486.

Już to testowałem. Nic nie pomaga.

> - z wczorajszych listów na kernel-list pośrednio można było wywnioskować,
>   że zalecaną wersją binutils do egcs 1.1.2 jest 2.9.1.0.22b (Alex Buel ..
>   ten z kotkiem w sigu).

Należy ściągnąć i wsadzić w pakiet nowe binutils.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak