Kolejna próba ( mamnadziejê , ¿e ju¿ ostatnia)

Pią, 26 Mar 1999, 18:53:33 CET

On Fri, 26 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Dzięki postaram się to objeżeć. Oczywiście źródla do X11 mam w domu :-).

Tak przy okazji widać z powyższego, że rpm może mieć zupełnie inne
zastosowania orócz robienia pakietów wynikowych. Tego rpm-a wygenerowałem
na poczekaniu przez "rpm -bs XFree86.spec". W zasadzie w tym sensie jest
to "klasyczne" archiwum :)
Często robię u siebie takie triki jak chcę zwinąć jakieś źródła do
późniejszego opracowania chcąc zachować zmiany jakie juz wprowadziłem (o
ile uważam, że do wpuszczenia ich do repo jest jeszcze za wcześnie).
Tak czy inaczej jest to kolejna rzecz którą z narzędziami do deb osiąga
się w o wiele mniej naturalny sposób 8)