PLD CVS: adduser kloczek

Pon, 29 Mar 1999, 21:49:55 CEST

On Mon, 29 Mar 1999, Marek Obuchowicz wrote:

> Ok, tylko czy pakiety: XFree, bash, procmail, xinit zostały odpowiednio
> zmodyfikowane?

Nie ale także ta wersja jeszcze nie została spakowana do dystrybucyjnego
tara. Przy oakzji wczoraj trochę się wqrzałem na pakowanie i
ekspermentowanie z adduser i dorobiłem (skoro już się trochę w tym
wprawiłem) okakowanie do autoconf/automake. Dzisiaj część tego wrzucę do
repo. Resztę jutro. Tak wogóle .. jeśli chodzi o takie rzeczy jak setup,
rc-scripts, adduser czy nawet pinf które mamy w repo i o ile jest tam
automatyczne dorabianie wersji w specu to możnaby tak na dobrą sprawę
zaniechać trzymania speca w module ze specami.