M$ vs. PLD ? ;)

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Wto, 30 Mar 1999, 00:28:09 CEST

Konrad Stepien wrote:

> Na p200MMX 64RAM chodzi całkiem calkiem, a spatchowany X-serwer nie

No tak, ale pod warunkiem, że się nie siedzi pod KDE + uruchomiona netszkapa
... ;)

> A co do maszyny która będzie robiła za Win95-serwera, to właśnie będę
> to testował na Selerku 333 z 96 RAM.

Widzisz, jak już pisałem problem będzie z prędkością działania (ale nie z
prędkością emulacji tylko wyświetlania obrazu). Być może masz szybszą sieć i
nie będzie tak źle - u nas na 10 Mb to coś po prostu pełzało ...

> Dla firmy może to być całkiem ciekawa alternatywa, która umożliwi
> łagodne przechodzenie z G95 do Linuxa.

Dokładnie, ale firma taka obawiam się, że będzie musiała posiadać sieć oparta
na kartach 100 Mb ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--