PLD CVS: SPECS ziembor

Śro, 31 Mar 1999, 22:13:22 CEST

On Wed, 31 Mar 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Ja protestuję... Nic takiego nie
> zrobiłem (tylko sambę w następnym Files:)

Sklejanie się komunikatów to przypadłość skryptu do logowani newlog.pl,
który jest w CVSROOT. Wymaga on przebudowy. Wywołanie go tak jak jest to
teraz w loginfo czyli:

ALL     /cvsroot/CVSROOT/newlog.pl -s -m pld-cvs-commit w pld.org.pl -f commits.log %s
#test   /cvsroot/CVSROOT/newlog.pl -s -m wiget w wiget.t17.ds.pwr.pl -f commits_test.log %s
pepesza /cvsroot/CVSROOT/newlog.pl -m pkollegu w ids.pl %s
i18n    /cvsroot/CVSROOT/newlog.pl -s -m pl w li.org -f commits.i18n.log %f

Powoduje, że do rzeczy z ALL przyklejają się komunikaty z i18n. Wszystko
chyba dlatego, że nazwy plików tymczasowych w tym skrypcie nie są losowe.