No to dołączam do listy

Robert Drożdż Robert.Drozdz w ceti.com.pl
Pią, 7 Maj 1999, 12:06:11 CEST

Cześć wszystkim.

Jestem nowy na tej liście, dlatego przede wszystkim chciałbym pogratulować
wszystkim, którzy pomysł stworzenia polskiej dystrybucji Linuksa zamienili
w niemal gotowy produkt.

Zabrałem się wczoraj do instalowania PLD i mam z związku z tym pytania:

1. W instrukcji instalacji stoi sobie taki fragment:

----------
Teraz wykonujemy:
 cd /mnt
rpm2cpio mnt/KATALOG_Z_RPMS/setup-*.rpm | cpio -iumd
rpm2cpio mnt/KATALOG_Z_RPMS/filesystem-*.rpm | cpio -iumd
 rpm2cpio mnt/KATALOG_Z_RPMS/ldconfig-*.i386.rpm | cpio -iumd
 rpm2cpio mnt/KATALOG_Z_RPMS/*.i386.rpm | cpio -iumd
----------

Czy aby na pewno w ostatniej linijce ma być "gwiazdka". Konteks
przepisu wskazywałby raczej na "rpm-*". Jeśli nie mam racji proszę
poprawcie mnie.

2. Jak najprościej mogę śledzić pojawianie się nowych (wersji) pakietów.
Na razie przychodzi mi do głowy tylko porównywanie zawartości katalogu
z RPM-ami z tym co mam u siebie. A może istnieje jakiś spis co i kiedy
zostało podmienione?

3. W podkatalogu "boot" jest "pld-bootdisk-0.3.tar.bz2". Co to takiego?

4. I przy okazji, choć zdaję sobie sprawę, że nie dotyczy to bezpośrednio
konkretnej dystrybucji. Nie widziałem jeszcze kernela 2.2.x. Czy jest
tam wsparcie dla NTFS?

--
Robert Drożdż
Robert.Drozdz w ceti.com.pl