QMail - co włączyć?

WroBELL wrobell w posexperts.com.pl
Nie, 2 Maj 1999, 20:45:00 CEST

On Sat, May 01, 1999 at 02:22:15PM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Najpierw musisz zapatchowac powyzsze MUAs tak by umialy i /var/spool/mail/$USER
> i Maildir ... mo chyba ze chcemy zmuszac wszystkich userow do korzystania z mutta ;)
 he, he... a tak na serio to może już niektóre z powyższych MUAs potrafią
korzystać z Maildir/?
> pozatym o ile sie orientuje procmail mozna zapatchowac ale ow zapatchowany procmail
> bedzie umial tylko Maildira, a nie bedzie umial /var/spool/... (no chyba ze sie myle)
 pod debian-em procmail działa na obydwa rodzaje folderów, sprawdzę jeszcze
na wszelki wypadek pakiet pod PLD, ale powinno być tak samo dobrze

> Hmmm interakcja podczas instalacji rpma ? nie bardzo to widze ...

> Musielibysmy miec:
> 1) zgode na wypuszczenie binarek
 ponegocjuję z autorem qmail-a
> 2) wszystkie demony (pop3, imapd itp.) umiejace /var/spool/.. + Maildira
 pop3 można na qmail-u zrobić
 nie wiem jak z imapd, ale się dowiem
> 3) wsparcie IPv6 w qmailu
 też się spróbuję dowiedzieć, czy się wogóle da

      WroBELL <wrobell w posexperts.com.pl>