rebuild rpm-3.0.1 - błędy?

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Śro, 5 Maj 1999, 11:03:31 CEST

Witam!

Mam PLD-devel, stopniowo dorzucam do niego pakiety z nowego PLD/stable.
Nauczony niemiłymi doświadczeniami z .i386.rpm-ami, :) ściągam src.rpm-y i
przekompilowuję.

Wiele nowych pakietów (przynajmniej w CVS-ie) wymaga rpm-a >=3.0, bo
wykorzystuje BuildPreReq. Postanowiłem więc przebudować rpm-a.

Na początek: skoro rpm-a ktoś chce przebudować, to pewnie ma jego starszą
wersję. Może by więc wywalić wszystkie BuildPreReq z rpm.spec? Nie jest to
przyjemne...
Po drugie. Jak już wywaliłem wszystkie BuildPreReq, to rpm -ba rpm.spec
skończył się dość szybko:

Executing: %build
+ umask 022
+ cd /usr/src/rpm/BUILD
+ cd rpm-3.0.1
+ LDFLAGS=-s
+ export LDFLAGS
+ cd popt
+ %GNUconfigure
/var/tmp/rpm-tmp.87273: fg: no job control
+ %GNUconfigure
/var/tmp/rpm-tmp.87273: fg: no job control
Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.87273 (%build)

Co jest grane?

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |