Radius (Bylo: Kilka rzeczy ...)

Śro, 5 Maj 1999, 21:19:43 CEST

On Fri, 30 Apr 1999, Konrad Stepien wrote:
[..]
> A tak poważnie, to jak robiłem próby z dial-up-em u siebie, to
> zdecydowałem się na radius+portslave głównie dlatego, że jak przyjdzie
> czas że zabraknie portów to zupełnie bezproblematycznie przechodzę na
> terminal-serwera (albo wykorzystują inną maszynkę która ma wolne porty).
> Tak więc do dial-upów suida nie potrzebuję bo to załatwia portslave.
> Co do dzierżawek, to i tak pppd wstaje ze skryptów startowych (albo nawet
> z inittab-a), więc też s-ka nie jest do szczęścia potrzebna.
> Suid jest potrzebny (chyba) tylko wtedy, kiedy luzer ma mieć mozliwość
> [...]

Dobra wszystko to niejako eraund .. Konkretne pytania: co teraz należałoby
Twoim zdaniem zmienić żeby wprowadzić pierwszą wersję radiusa do jednego z
pakietów ? Co można, trzeba i jak to należy zrobić ? Jak wyobraŻasz sobie
poprawne przyłaczenie radiusa do zasobów PLD ? Jakie widzisz możliwiści
dalszego rozoju wsparcia do PPP via Radius w pakietach seryjnie
produkowanych ?