FHS 2.0

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Czw, 13 Maj 1999, 14:31:29 CEST

[czwartek, 06 maj 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Nie wiem jak tu bezpiecznie przenieść bazę rpm-a z /var/lib/rpm do
> /var/db/rpm (tak przy upgrade któregoś pakietu .. rpm-a zapewne).
>
> Kolejna sprawa co do powyższego to wygląda, że bazy posgresa i innych
> programów typu dazy banych (ang. DB czyli Data Base ;). powinien wg
> powyższego być w /var/db/postgres (?).

Teraz czas na moje uwagi ;)
Wrzucanie do %pre czy gdzie tam indziej przerzucania bazy rpma, manow czy info
to imho zbedna rzecz. Wg mnie bylo by to wskazane gdybysmy mieli juz wypuszczona dystrybucje
i dopiero wtedy wprowadzali FHS2.0 (tak by userom/adminom się nic nie pokićkało).

Mam nadzieje ze zrozumiecie o co mi chodzi.

--
 \  _  \\  \  \    \     arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 /__/   /____//____/  http://www.pld.org.pl/ http://www.misiek.eu.org/