Uwaga na rpm-3.0.1-6 !

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 16 Maj 1999, 18:38:50 CEST

On Sun, 16 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Nie tych co jeszcze siedzą a tych którzy dbali o cały ten interes i zrobili
> sobie upgrade do rpm 3.x. Przejście z libdb.so.3 na libdb.so.2 jest mniej
> bolesny niż w drugą stronę. Jest do tego specjalny program w źródłąch rpm'a
> ale wystarczy 'rpm --rebuilddb'. Zapluje się że nie może otworzyć jednej
> bazy ale przebuduje poprawnie.

No ale tak nie mozemy sie uwsteczniac ... predzej czy pozniej trzeba
bedzie przebudowac to i tak i tak .. no chyba ze bedziecie czekali na
RH-6.{1,2} az ktos inny to zrobi ...
Jak by co to mozna zrobic 2 wersje w CVS ale mowie -- co sie odwlecze to
nie uciecze ... i tak i tak trzeba bedzie przejsc na to...
..

> Wojtek nie ma może nowych binutils/egcs coby skompilować glibc 2.1.1pre2 ?

Nie jestem pewien czy to jest blad egcs'a/binutilsów ...  poczekajmy co
spece od C powiedza .. jak dla mnie to jest blad gdzies w glibc czegos tam
nie poddefiniowali, tylko nie mam conceptu czego i gdzie ..
Na razie to do porzadku doszedlem z tym rpm 3.0.1 i teraz widze ze
wszystkie jak leci many trzeba szybciutko do /usr/share wywalic, i chyba
globalnie MANDIR=/usr/share/man zdefiniowac (przynajmniej na razie) bo sie
niezly kociol zapowiada ...
Biore sie za BASE ... ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148