rpm-3.0.1 ciag dalszy

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 16 Maj 1999, 18:44:07 CEST

On Sun, 16 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Ależ to jest bardzo potrzebne. Przekompiluj sobie glibc 2.1 nowym rpm'em.
> Dokładanie wersji interface do wymagań jest doskonałym rozwiązaniem
> problemów budowaniem pakietów pod glibc 2.0/2.1/2.1.1.
                                                  ^^^^^
Tak na prawde to to ostatnie powinno nas tylko interesowac ..
Czy w takim razie wszystkie pakiety ja i inni mamy z --nodeps instalowac ?
Czy kompilowac nowym rpm'em wszystko i modlic sie aby takie kwiatki nie
wylazly po rekompilacji ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin