rpm-3.0.1 ciag dalszy

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 16 Maj 1999, 19:12:30 CEST

On Sun, 16 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Wojtek. Nie wiem o co Ci chodzi ? Podawanie w requires libc.so.6(GLIBC_cos)
> zabezpiecza przed sytuacją gdy zmieni się interface jakieś funkcji.
> Gdy jest to dodawane dostaniemy "falied dependency" i zorientujemy się że
> coś trzeba przekompilować na nowym glibc'u. Wiecej informacji znajdziesz w
> żródłach glibc.

Przeciez napisalem, ze przekompilowalem rpma i nie znalazl
libc.so.6(2.0,2.1) i nie chcial sie zainstalowac ...
A to bylo sprawdzane przez find-requires ... a nie by hand wklepane do
speca, czy jak przekompiluje glibca nowym rpm'em to mu sie "zwiekszy baza"
i bedzie wiedzaila, ze ma na pokladzie np.
libc.so.6{glibc_2.1,glibc_2.0,glibc_2.1.1} i tak dla kazdej biblioteki ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin