zebra.spec

Pon, 17 Maj 1999, 10:34:22 CEST

On Mon, 17 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Jak rpm.spec wróci do repo.

Już jest cofnięty.

> Czy naprawde mamy przechodzić na db2 ?

Nie, a przynajmniej nie teraz. Wojtek przekonywał mnie, że na dłuższą metę
przejście na db2 w formacie indeksów jest nieuniknione. Ja mówiłem "może i
tak może i nie, a co będzie w przyszłości to tak do końca nie wiadomo".

Niemniej na razie ze względu na brak wyraznej konieczności konwersji bazy
przy upgrade rpm-a nie ma takiej potrzeby i nie wiedać wuraznych korzyści
z takiego przejścia (db1 i db2 i tak są w glibc; obie biblioteki są
niewielkie i nie mają także dużych wymagań pamięciowych).

Tak czy inaczej sprawę tego czy przejdziemy na db2 i kiedy to ostatecznie
nastąpi IMHO można i nawet trzeba przełożyć o conajmniej kilka miesięcy
(są inne ważniejsze rzeczy).
(Wojtek .. znajdz chwilowo jakiegoś innego zwierzaka i jego potarmoś ;).

Tak czy inaczej przejście nz db2 na db1 jest mniej niebezpieczne niż db1
na db2 i w zasadzie sprowadza się do wykonania "rpm --rebuilddb" po
upgrade rpm-a.