%config /etc/rc.d/init.d/* ?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 17 Maj 1999, 12:52:45 CEST

[poniedziałek, 17 maj 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Mon, 17 May 1999, Artur Frysiak wrote:
> Proponowałbym uważać na propozycje dodawania zmiennych do
> /etc/sysconfig/system. Tu dobrze żeby wpadały rzeczywiście parametry
> systemowe, a nie poszczególnych obiektów które można odseparować od reszty
> systemu jak prawie wszystkie procesy usługowe.
ostatnio czytałem sobie /usr/src/linux/Documentation/proc.txt
masa dodatkowych zmiennych dojdzie z tym, ze do
/etc/sysconfig/network
(do system proponuje dodać PANIC_REBOOT=
ktora potem leci do > /proc/sys/kernel/panic)
za jakis tydzien podrzuce info ... (tzn jak skoncze sie maturować :)

--
 \  _  \\  \  \    \     arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 /__/   /____//____/  http://www.pld.org.pl/ http://www.misiek.eu.org/