PLD CVS: SOURCES wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pon, 17 Maj 1999, 21:03:28 CEST

On Mon, 17 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> O ile %{_target_platform} != %{_host_alias}
> Wcześniej stosowałem %{_host} ale to ma na końcu -gnu co powoduje że
> niektóre programy się nie chcą się kompilować a inne (np gdb) budują się
> jako skrośne (i586-pc-linux-gdb). Co prawda AC_CHECK_TOOL wykryje taki tools
> dobrze no ale ...

Trzeba prztestowac na kilku(nastu) pakietach, bo w sumie to
kompilator bedzie myslal caly czas, ze cos skrosnie robi ... nie wiem
jakie kwiatki moga wylezc .. trzeba po prostu pobawic sie jeszcze z tym
'--target-em='

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin