wrappp

Pawel Wilk siewca w dione.ids.pl
Sob, 8 Maj 1999, 23:51:31 CEST

Chcialem na wstępie powiedzieć, że PLD-mark się fajnie komponuje w
podpis. :)

Niedługo zamierzam się wziąć za wraperka do PPP (nawet
profilaktycznie:).
Początkowe ochłapy (accounting) zdążyłem urodzić parę dni temu (ale to
inna historia - były potrzebne w szkole).

Co rusz tu widzę jakieś wzmianki o Radiusie... hmm nie używałem, ale po
wczytaniu się widzę, że podobne do tego co chcę robić. Proszę więc o
porównanie ("błogoslawieni co nie widzieli a uwierzyli";).

wrappp SHORT DESCRIPTION:

- bezpieczne zliczanie

   	- możliwe do odtworzenia nawet po POWER-OFF,
	- każde połączenie ma swojego inicjatora (uid,gid),
	- koszt połączenia regulowany osobnym configiem
	  z cenami za poszczególne pory dnia...etc...

- kontrola dostępu

        - "quota" na długość połączeń (dzienna, tygodniowa, inna...:)
	- tygodniowy plan dostępu do interfejsu,
	  (np. środa 12:30 - 14:10 kursanci ppp0)

- kontrola połączeń

zaraz po pomyślnym ustanowieniu połączenia zabiera się za zliczanie
impulsów / czekanie na śmierć pppd. Co poweidzmy 30 sekund sprawdza
tez czy nie przekroczono czasem limitów czasowych i jakby co to
ostrzega lub rozlacza (zależnie odprzyjetych ustawień),

- generowanie raportów (może też tryb interactive;).

       (?)

--
  (