PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Wto, 18 Maj 1999, 15:03:28 CEST

On Tue, 18 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Jeśli koniecznie chcesz to umieścić z jakimś innym niż
> {/usr,/usr/local,/usr/X11R61} to jest tylko jedno miejsce dla tego
> /opt/<name>. Wtedy sysconfdir dla tego jest w /etc/opt/<name> a
> localstatedir to /var/opt/<name>.
> Polecam list o FHS 2.0 który napisałem jakiś czas temu (no i oczywiście samo
> FHS 2.0)

1. wystaw gdzies specfikacje lub podaj pełnego URL'a
2. To nie jest tak 'wiśta hej' z tą kobyłą ... /opt/athena odpada chocby z
   tego względu, że tam jest qpa demonów i jak by to wyglądało, jeśli
   się podnoszą z /opt/*/sbin ?
3. /etc musi zostać z tego względu, że programy lokalne i zdalne mają n
   sztywno powpisywany '/etc/krb.keytab'
4. Najlepiej bym widział lokalizację w /usr/local -- ale się zaraz szum
   podniesie, że ładuję pakiety do /usr/local ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin