sendmail

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 19 Maj 1999, 08:02:55 CEST

On Tue, 18 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Witam
> Może mnie ktoś oświecić gdzie w sendmailu z Tornado mam wpisać że relaying
> jest dozwolony z takich a takich ip ?
> Znalazłem miejsce gdzie trzeba wpisać domeny ale co z numerami ip ?

Uu .. To byl chyba osobny patch na to (pewien nie jestem), trzeba by bylo
zajzec do starszego sendmaila, a moze tylko wpis w /etc/mail/sendmail.cf ?
Przed chwila ogladalem sendmail.cf z RH-6.0 i tez nie widzialem.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin