PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 19 Maj 1999, 12:34:26 CEST

On Wed, 19 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> To by trzeba skorygować tak w %post sutep-a. Ścieżka jest outdated więc
> używać jej już nie powinniśmy (to jeszcze chyba ze slaka gdzie był model
> BSD używany).

Uf... zerknij z laski swojej jak to wyglada na Solarisie (najb. zblizony
do naszego) lub na innych bo ja nie mam akrat pod reka nic .. ;(
Jak by co to co proponujesz zamiast /var/adm ? /var/db/adm ?

> Jak tych linków nie będziesz miał to kupa pakietów nie będzie mogła usunąć
> plików które będą przemieszczane do nowych ścieżek. Efekt .. po wszystkim
> kupa plików będzie wisiałe w powietrzu nie przyporządkowana do
> jakiegokolwiek pakietu (many, %doc-e, info). Takie usunięcie linków to
> będzie można IMHO można zrobić ale w drugiej oficjalnej wersji PLD. na

No ja robie na razie 'by hand' linki coby maszyny w powietrze nie wysadzic
i jak dla mnie to jest troche lepiej jak sie bawic i jeszcze skrypty w
pakietach dokladac ... Owszem ktos niezorientowany moze sobie qq zrobic
ale przeciez mozna zawsze nie wystawiac binarnych rpm'ow dopoki calosci
nie poskladamy... Owszem na razie tak -- powinny byc, lecz jak bedziemy
puszczac dstrybucje to jest juz raczaj IMHO mooocno niewskazane.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin