PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 19 Maj 1999, 13:12:27 CEST

On Wed, 19 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chyba katalog z logami czyli /var/log. Tak wogóle to w Solku /var/adm to
> jest katalog z logami.

Tia .. filesystem z Tornada jest wyposazony w link /var/adm -> do /var/log
Ale to raczej odpada ...

> usuniecie linków można zrobić w dowolny mmomencie (pózniej lub wcześniej)
> ale na pewno nie teraz. O ile nowy filesystem ma wyjść np. dzisiaj i od
> dzisiaj mamy go wszyscy zacząć używać to taki pakiet bez tych linków to
> będzie rozstrojenie wszystkich systemów gdzie to zamontujesz.

IMHO jezeli sie decydujemy na calkowite i nieodwolalne przejscie na
FHS 2.0 i _wszystkie_ pakiety dopasowujemy pod specyfikacje, to robmy to
porzadnie, owszem okres przejsciowy musi byc dla nas ale naprawde bedzie
to b. niechlujnie i nieestetycznie wygladalo z tymi wszystkimi linkami w
oficjalnej dystrybucji, dwa to to ze tak jak bysmy czekali na ruchy RH, i
jak oni to wprowadza to wtedy mamy zielone swiatlo i palimy mosty...

Mnie to naprawde nie przeszkadza i moge tam w pakietach linkowac wszystko
ze wszsytkim...,  ale jezeli chcemy robic zmiany i dopasowywac sie do
standardow to robmy to porzadnie a nie polsrodkami (mowie o oficjalnej
dystrybucji, a nie o chwilowym okresie przejsciowym)

> Chyba, że masz pomysł jak to inaczej zrobić żeby jednak nie doprowadzać do
> rozjechania się bazy względem zawartości przemieszczanych katalogów
> (przyznam, że czegoś takiego teraz za bardzo nie widzę ale ...).

Pomysl jest taki aby cerowac zrodla i wszystkie nowe pakiety przestawiac,
linki mozna na razie zostawic, ale raczej w dystrybucji wskazane moim
zdaniem by bylo aby juz system nie mail nalecialosci ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin