Wrażenia po apgrejdzie

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 19 Maj 1999, 16:20:17 CEST

Wreszcie nagrałem sobie płytkę z PLD (sprzed kilku dni). No i pojawiły
się problemy. Może część już jest poprawiona - ale i tak wymienię co
pamiętam:

- baza rpm-a mi się rozwaliła. Tym razem przejście na libdb.2 się udało
(ale czeka mnie jeszcze powrót :-( ) i wszystko było dobrze, ale ....
Po zainstalowaniu hurtem kilkudziesięciu pakietów z PLD stwierdziłem że
części z nich nie ma w bazie (na dysku pliki były). Próba zainstalowania
ponownego takich pakietów kończyła się mało optymistcznym komunikatem:
"free-list corupt. Contact rpm-list w ...."
Po rpm --rebuilddb w bazie zaginione wpisy się nie pojawiły, ale
przynajmniej można było znowu zainstalować pakiety
(rpm-3.0.1-3)

- Straciłem kupę rzeczy, które trzymałem w ~/tmp. Jak ktoś tu już mówił
- to na prawdę głupi pomysł, żeby system mieszał coś w katalogach
użytkowników. A w szczególności nie powinno z ~ nic znikać bez
ostrzeżenia.

- Nie zainstalowałem vim-rt, bo i nic się o to nie prosiło (rozumiem
vim-static, ale vim-cokolwiek_innego powinien mieć odpowiednie
requires). No i vim się pluł o brak plików konfiguracyjnych.
  Zresztą przynajmniej vimrc powinien wylądować w /etc

- console-tools kłócą sie z fontami qrczaka z devel, a pakietu fonty
brak (a myślałem już, że jest teraz częścią console-data)

- wciąż wiele serwisów nie wykożystuje poprawnie naszego
  /etc/rc.d/init.d/functions

To chyba na razie tyle.

Pozdrowienia,
        Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !