apache -> stronki z bledami

Tomasz Piłat tomekp w supermedia.pl
Śro, 19 Maj 1999, 17:05:56 CEST

On Wed, 19 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Jestem za automagicznym rozpoznawaniu języka przez shtml tylko nie wiem czy
> to co napisałeś jest poprawne.
A dlaczego od razu shtml? Defaultowo Apache ma parsowanie wyłączone.

Dużo wydajniej da się to zrobić negocjacjami zawartości.
404.html.po 404.html.en 404.pdf.po 404.ps.gz.en etc ;-)

> Wiget

TP

PS. Z góry serdecznie przepraszam za możliwe opóźnienia w ewentualnej
 przyszłej korespondencji.
--
Tomasz 'Poncki' Piłat                 System and Network Administrator
tomekp(a)supermedia.pl                Super Media C.U.I., Warsaw, Poland