glibc.rpm

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 19 Maj 1999, 18:36:03 CEST

On Wed, 19 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Witam
> Mam pare przemyśleń co do pakiety glibc.
> Mianowicie wydzieliłbym pakiet glibc-static i glibc-base-static.
> Ten pierwszy to wiadomo co. Ten drugi sugerował Tomek. Miały by być w nim
> libc.a i libm.a.
> Należałoby teże wydzielić pakiet db1, nscd, utmpd. Czy coś jeszcze nie jest
> konieczne aby było w glibcu w kupie ?

... Lepiej nic nie wydzielać, db1 lepiej niech też zostanie w qpie(
przynjmniej na razie), nie wiadomo jak długo jeszcze obie wersje bibliotek
będą w glibcu, a więc uzależnianie pakietów od db1 może być problematyczne
kiedy pokaże sie jakaś nowsza wersja glibca ..

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin