glibc.rpm

Śro, 19 Maj 1999, 22:57:10 CEST

On Wed, 19 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Witam
> Mam pare przemyśleń co do pakiety glibc.
> Mianowicie wydzieliłbym pakiet glibc-static i glibc-base-static.
> Ten pierwszy to wiadomo co. Ten drugi sugerował Tomek. Miały by być w nim
> libc.a i libm.a.
> Należałoby teże wydzielić pakiet db1, nscd, utmpd. Czy coś jeszcze nie jest
> konieczne aby było w glibcu w kupie ?

Jest jeszcze coć ..
$ du -sk /usr/lib/gconv
1863    /usr/lib/gconv

To są moduły potrzebne dla polecenia iconv.
$ iconv --help
Usage: iconv [OPTION...] [FILE...]
Convert encoding of given files from one encoding to another.

Jak można się domyśleć iconv do działania systemu nie jest niezbędny.
W przypadku naprawdę minimailnych systemów może być kwestia jeszcze
zbędności bazy locale. Time zone info jest raczej potrzebne do poprawnej
pracy systemu więc tego wydzielać juz nie ma sensu (kilka razy widziałem
takie głosy na debian-devel).