glibc.rpm

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 20 Maj 1999, 09:06:04 CEST

On śro, 19 maj 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jest jeszcze coć ..
> $ du -sk /usr/lib/gconv
> 1863    /usr/lib/gconv
>
> To są moduły potrzebne dla polecenia iconv.
> $ iconv --help
> Usage: iconv [OPTION...] [FILE...]
> Convert encoding of given files from one encoding to another.
>
> Jak można się domyśleć iconv do działania systemu nie jest niezbędny.
Ale funkcja systemowa iconv moze sie przydac.
To wreszcie pierwszy krok do dobrej obslugi znakow narodowych i Unikodu
 w Linuksie. Nie bylo by dobze tego wyzucic.

Pozdrowienia,
       Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !