CVS prozba?

Czw, 20 Maj 1999, 14:18:10 CEST

On Thu, 20 May 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Mialbym prosbe...
>
> Czy nie byloby mozliwe rozbice moduly PLD z CVS-a na kilka mniejszych
> podmodulow, albowiem jesli ma sie akurat dosc kiepskie lacze,
> a raczej polaczenie z cenzorem,
> albo nie zamirza sie pracowac nad CALYM repository, oszczedziloby sie
> w ten sposob wiele trudu i transferu!
>
> Wiele wiele mega bajtow w jednym module to lekka przesada
> mojim zdaniem i nieco graniczy z mozliwosciami CVS-a....
>
> Takim glownym schematem podzialy mogly by byc nazwy poszczegolnych
> sekcji RPM-a np....

Myślę, że CVS to wytrzyma, a lekarstwem będzie skrypt który jeszcze
kończę. Skrypt ów zapuszcza się w SPECS służy on do ściagania samego
speca i wszystkich z nim skojarzonych plików, a tkakże do budowania na
pakietu tylko nazwy speca.
Marcin poczekaj jeszcze trochę, a po wypróbowaniu tego czegoś poprosiłbym
Ciebie wtedy o ocenienie sytuacji jeszcze raz. Moim zdaniem powinno to
rozwiązać bolączki tych ludzi, którzy mają wolniejsze łącza i chcą ciągnąć
tylko konkretne rzeczy.

kloczel