Ja się poddaje...

Tomasz Piłat tomekp w supermedia.pl
Sob, 22 Maj 1999, 22:20:34 CEST

LAME ME!

Poddaje się. Myślałem że dam sobie rade sam, zaopatrzony tylko w
dokumenty z pl.qmail.org/~serc/doc/ ale pompka. Nie chce tracić już więcej
czasu na walki z cvs. Przeceniłem jednak swoją dawną znajomość teog
systemu. Dlatego, czy mógłbym mi ktoś przedstawić (i ewentualnie dodać do
FAQ) coś takiego: dzień z pamietnika PLD'owca:

Otóż chodzi o przedstawienie (mi) jak zrobić coś takiego:

ściągnąć (updateowac) liste specy (to umiem ;-), ale niech będzie dla
                                   pożądku)
ściągnąć konkretne źródła (np. apache)
[tu edytuje sobie źródła]
[tu edytuje sobie źródła]
pakuje źródła ( czy może robię diffa? ) (to też umiem ;-0)
commituje speca
commituje nowe źródła / diffa...

Przepraszam za niewyobrażalne dla niektórych lamerstwo tego pytania, ale
każdy z nas kiedyś zaczynał zabawe z cvs....

TIA,
TP

PS. Z góry serdecznie przepraszam za możliwe opóźnienia w ewentualnej
 przyszłej korespondencji.
--
Tomasz 'Poncki' Piłat                 System and Network Administrator
tomekp(a)supermedia.pl                Super Media C.U.I., Warsaw, Poland