Ja się poddaje...

Tomasz Piłat tomekp w supermedia.pl
Nie, 23 Maj 1999, 00:42:08 CEST

On Sun, 23 May 1999, Michał Kuratczyk wrote:

> Jest dobre info do CVSa - poczytaj sobie.
Pod adresem który podałem? Są dwa, pld-cvs-faq umiem na pamięc, ten 400Kb
przeczytany do połowy...

> 									 =
(=) a tak, przepraszam, zmęczenia i nieuwaga ;-)

> Pakować nie musisz (tzn. powinieneś na swoje potrzeby, żeby zobaczyć czy
> działą, ale do repo wrzucasz wszystko w kawałkach).
Tzn pakuje to tar.gz oczywiście ;-)

Dzięki serdeczne za ten kursik !!

> Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>

TP

PS. Z góry serdecznie przepraszam za możliwe opóźnienia w ewentualnej
 przyszłej korespondencji.
--
Tomasz 'Poncki' Piłat                 System and Network Administrator
tomekp(a)supermedia.pl                Super Media C.U.I., Warsaw, Poland