xntp3/ntp4

Tomasz Piłat tomekp w supermedia.pl
Pią, 21 Maj 1999, 21:55:35 CEST

Hej.

Wybaczcie, jeśli moje pytanie jest oczywiste, ale nie do końca jestem
pewny w jaki sposób robi sie w PLD przejścia między 'dużymi' wersjami
programów. Otóz w repo leży spec dla ntp v.3 (a.k.a xntp3) a na oficjalnej
(...) stronie ntp można się dowiedzieć ze aktualnym releasem jest ntp4
(bez x'am y2k compilant).
Z drugiej stronie, w NEWS do najnowszej wersji stoi:

* Don't make ntptime under Linux.  It doesn't compile for too many folks.

ntptime nie jest kompilowane defaultowo, a po "cd util; make ntptime"
rzeczywiście się buraczy na 5.2. Nie jest to binarka krytyczna dla
działania ntp(*), jest w sumie zbędna.

W związku z tmy mam kilka pytań: robic upgrade? Jeśli tak to:
 - ponieważ już nie ma xntp3 a jest ntp4 - to czy te dwa pakiety mają
współegzystować razem? Może usunąc xntp3?
Może ma ktoś rpm'a z ntp4? - oszczędziłoby mi to kawałek spec'a :>
Szukałem ftpsearchem, ale znalazłem tylko jednego, na sparc'a ;-)

TP

PS. Z góry serdecznie przepraszam za możliwe opóźnienia w ewentualnej
 przyszłej korespondencji.
--
Tomasz 'Poncki' Piłat                 System and Network Administrator
tomekp(a)supermedia.pl                Super Media C.U.I., Warsaw, Poland