wmconfig - zmiany

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Sob, 22 Maj 1999, 10:43:44 CEST

[sobota, 22 maj 1999], Piotr Czerwinski napisał(a):

> Witam,
>
> W związku z czekającym nas niedługo przejściem z używania plików
> wmconfig na tandem desktop-kdelnk i całkowitą rezygnacją z tego
> pierwszego, w miejscu /etc/X11/wmconfig pojawi się /etc/X11/applnk
> z całą strukturą katalogów, odpowiadającą poszczególnym kategoriom
> programów (której część już zresztą jest).
> W tej chwili plan jest taki, aby cały ten szkielet włączyć do pakietu
> filesystem (z takich samych powodów, z jakich obecnie znajduje się w nim
> /etc/X11/wmconfig), chyba, że ktoś ma jakieś inne propozycje.

Ja radziłbym jeszcze poszukać programu gnome2kde lub kde2gnome (nie pamiętam
dokładnie nazwy). Istnienie tego programu sugeruje niekompatybilność
*.desktop z *.kdelnk.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak