KDE spece.

Sob, 22 Maj 1999, 18:54:46 CEST

On Sat, 22 May 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Hej, hej....
>
> do przeglądnięcia są następujące spec-e:
> kdebase.spec - powinien być cały poprawny.
> kdesupport.spec - poprawny.
> kdelibs.spec - poprawny.
> kdenetwork.spec - poprawny spec, niepoprawne opisy, po prostu nie mam
> pojęcia co wpisać np. jako opis do kbiff itp.
>
> Właśnie na tapecie jest kdeutils.spec
> potem kdeadmin, kdegames, kdegraphics i na koniec kdemultimedia.

OK. Spróbuję zaraz z lekka podmodyfikować kdelibs.spec. Zajrzy w to co
zrobię (można to wszystko jeszcze ciut uprościć i tak ułożyć żeby było
bardziej skalowalne) i spróbu dalej resztę w tym stylu pociągnąć (ja nie
mam za dużo czasu .. siedzęw Szczecinie do jutra, a teraz działam z
nakolannika).

Co do kbiff to Ci na razie nie pomogę (chyba, że wszystko spróbuję jeszcze
zassać i gdzieś po drodze siętemu przyjrzę).

Spróbuj jeszcze ściąć całośćwpisów w %changelog do jednego podsumowującego
wpisu w poszczególnych specach o ile uważać będziesz, że mogą być
przydługie.