KDE spece.

Sob, 22 Maj 1999, 19:18:49 CEST

On Sat, 22 May 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
[..]
> Buuuuu :(
> Właśnie widzę, że nie przyswoił sobie moich speców :((((
> [moje są datowane na 22.05.1999 :)
>
> Coś musiałem sp**** :(((
>
> Zaraz podsyłam raz jeszcze...

Siet .. to mogłem Ci trochę rozjechać kdelibs.spec, którego przed chwilą
wrzuciłem. Zobacz jak to się ma do tego co co sam robiłeś. Jeżeli coś
popsułem to przepraswzam. Zmiany zrobiłem w ciemno bez próby rekompilacji.
Widzę, że próbujesz z opcjami do C++ wg zaleceń Marcina .. wery gut :)
Mam nadzieję, że w ten sposób uda sięprzerobić całe KDE i będzie sięmożna
wreszcie przekonać na ile to te KDE jest rzeczywiście ślamazarne i
pamięciożerne :)