PAMowe moduly

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Sob, 22 Maj 1999, 19:21:34 CEST

On Sat, 22 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Druga sprawa. SimplePAMApps-0.59 .. jest chyba support do pniam (configure
> szuka libpniam). Kolejna sprawa, że Wojtek mówi, że są kłopoty z su z
> sh-utils .. może by wziąć su z SimplePAMApps ?

0.59 ma pełne wsparcie dla pniama,
co się tyczy sh-utils to właśnie nie wiem czy się decydujemy na pełne
Pniamowo/pamowe login/su/passwd (ale su z SimplePAMApps jest cos pokopany,
bo pyta roota o passwd jak chce przejsc np na nobadego ...)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin