PAMowe moduly

Jan Rekorajski baggins w hunter.mimuw.edu.pl
Nie, 23 Maj 1999, 02:44:44 CEST

[sobota, 22 maj 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> 0.59 ma pełne wsparcie dla pniama,
> co się tyczy sh-utils to właśnie nie wiem czy się decydujemy na pełne
> Pniamowo/pamowe login/su/passwd (ale su z SimplePAMApps jest cos pokopany,
> bo pyta roota o passwd jak chce przejsc np na nobadego ...)

Tak przy okazji mieszania w u/wtmp(x) to może by zrobić pam_u/w_tmp?
Miało by to open i close session i wiadomo do czego by służyło.
Przyda się? Jest jakiś template jak grzebać po tych plikach (u/w/tmp/x)?
Jeśli tak to mogę taki moduł machnąć.

Janek