KDE spece.

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 23 Maj 1999, 13:39:05 CEST

On Sat, May 22, 1999 at 07:51:06PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
Zdaje się, żeby exceptions działało wszystkie linkowane biblioteki muszą
być z -fexceptions skompilowane.
I tak IMHO trzeba robić - dla bibliotek C++ - zawsze włączać wyjątki,
jedynie dla niektórych aplikacji można to wyłączyć.

> Albo jeszcze można próbować usuwać używanie wyjątków w danej aplikacji.
> Marcin albo Qrczak .. macie może jakiś sposób jak takie rzeczy
> obchodzić/usuwać ?

No to ja proponuje odchudzić np. glibca usuwając np. wielowątkowość.
Jeśli ktoś użył w swojej aplikacji wyjątki, widać miał ku temu powody.
Gdyby wszyscy mieli się trzymać przestarzałych schematów, całe KDE
byłoby napisane w C i problem bbyłby z głowy tylko, czy wtedy KDE by
wogóle powstało.
Gdyby C++ nie zawierało wyjątków i templates nie było by STL i nie
wiadomo, czy koffice by powstał.
Ludzie, powstrzymajcie się. Jak wam te kilkadziesiąt/set kilobajtów
przeszkadza to nie używajcie KDE, ale go obcinajcie.

Pozdrowienia,
        Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !