PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 26 Maj 1999, 19:15:02 CEST

On Wed, 26 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> glibc-crypt-2.1.pre1 jest nowszy od glibc-crypt-2.1 ? Coś mi się tu nie
> zgada.

Odpisalem juz Arkowi... na ten temat,

> A IMHO jak najbardziej potrzebne. Większość bibliotek statycznych nie jest
> _nigdy_ używana. To tylko _zbędny_ balast.

Proponuje zatem rm -f /lib/lib*.a, /usr/lib/*.a ... i dalej tworzyć PLD.

> `less /usr/lib/rpm/macros.pld`. Tam jest dokładna definicja tego makra.

+ ~/.rpmmacros -- z niego nalezy korzystać ...

> %configure działało jak najbardziej poprawnie. Dowód: wygenerowałem poprawne
> binarne rpm'y.

Tutaj zwracam honor ... generuje sie -- na poczatku zatrzyamla mi sie
maszynka, a poniewaz bledy zazwyczaj zrzucam do osobnego pliki
...wygladalo na wywrotke... A ze to juz nie jest pierwszy raz... wiec ..

> Lepiej aby admin wiedział że mu się coś zrestartowało, bo gotów pomyśleć że
> musi to ręcznie robić a co za tym idzie że ludkowie z PLD to !@#$%^ że nie
> wstawili automatycznego restartu serwisu. Przyznaj się jak często oglądasz
> skrypty z rpm'ów zanim je zainstalujesz ?

Zawsze i wszystkie .. ba nawet je poprawiam i do CVS'a laduje ...;)
Jezeli mowimy o adminach -- to wiekszosc buduje z pakietow zrodlowych,
poza tym zawsze moze wykonac 'ps -A'

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin