PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 26 Maj 1999, 19:37:44 CEST

On Wed, 26 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> 1. Ponieważ rpm dodaje teraz (GLIBC_2.1)

Sorki nie rozumiem .. to .. mnie moj `objdump' oklamuje czy co
wskazujac na GLIBC_2.1.1, czy rpm zapomina o tym dodatku w find-requires
specjalnie dla nscd ?

> 2. Ponieważ dev mogą sobie być i dla kernela 2.0.x. Ich występowanie nic nie
>    psuje w działaniu (a nscd posuje dla kerneli 2.0.x).

... u .. no ale jeszcze pewnie tez sa tacy co na 1.2.x siedza , to by tez
trzeba bylo obwarowac ..;)

A teraz powaznie ... 90% proc uzytkownikow np RH-5.2 ma tam jakies jajo w
rpmie ... oczywiscie wszyscy (mniej lub bardziej) upgraduja sobie system
i maja na pokladach by hand kompilowane 2.3.x czy 2.2.x ze stosownymi
upgrade ... Sciagaja z PLD glibc-2.1.1 przebudowuja pakiet i co ? No
wlasnie ... nie moga nscd zainstalowac bo istnieje 0.3% uzytkownikow
ktorzy faktycznie kompilowali to na jajku 2.0 a 97,7 % 'cierpi' bo
Wojtek (ktory sie podpisal imieniem i nazwiskiem w %changelogu) zapomnial
wywalic confliktu -- w bazie rpma siedzi stary natomiast maszyna pracuje
na nowym -- jak myslisz ? Od kogo joby zbierzemy ??

Zapytaj na p.c.o.l ile osob pracuje na nowych jajkach gdy w bazie siedzi
jeszcze stare ...

PS Mnie to naprawde ... "ni ziebi/ni grzeje" ale jak robmy cos to robmy to
z pomyslunkiem.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin