Login i qmailowe Mailbox

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 24 Maj 1999, 18:38:03 CEST

Witam :>

Ostatnio ciągle nie mogę zwalczyć jednego problemu. Mam usunięte linki
w /var/spool/mail do Mailboxów. Niestety login nie może tego ścierpieć
i nie odczytuje ~/Mailbox. Ustawianie /etc/profile nic nie daje, bo
zmienne stamtąd są chyba odczytywane dopiero po odpaleniu shella. Nie daje
nic także zmiana w /etc/security/pam_env.conf także nic nie daje. Wpis
w /etc/login.defs MAIL_FILE także nic nie daje. Nie wiem już jak to
ugryźć. Probowałem przerobić źródełka ale coś zepsułem :>

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer