kdelibs.spec - kto budował ????

Wto, 25 Maj 1999, 18:20:38 CEST

On Tue, 25 May 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Czy ktoś zbudował już kdelib ze spec-a obecnego w CVS ????
> Bo jakimś dziwnym trafem on instaluje i szuka plików w /usr/
> a nie w /usr/X11R6
> _pomimo_ ustawienia _prefix na /usr/X11R6
>
> Tomek, sprawdź to raz jeszcze.....
>
> Ja już powoli tracę cierpliwość ......

Mi się zbudowało .. dokładnie na tym specu.

Tak wogółe żebyś nie stracił cierpliwości do końca :)
KDE zaczniemy kompilować jak się zrobi qt. Qt się zrobi jak jeszcze dorobi
się lesstifa i Mesę (wymagane prezez qt-ext .. co dotąd nie było wpisane w
BuildPrereq). Dzisiaj może jeszcze da się zrobić powyższe i qt. Potem
zaraz lecą po kolei stuff KDE.