PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 26 Maj 1999, 18:23:04 CEST

On Wed, 26 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Dlaczego znów wstawiłeś stary glibc-crypt ?

;)
... to jest najnowszy mozliwy, glibc-crypt-2.1.1 jeszcze nie ma ..

> Dlaczego usunołeś static i static-base ?

1. Dlatego, ze jest to IMHO zbedne
2. Dlatego, ze pakiet byl rozp%$#$^ doszczetnie po poprawkach szanownych
kolegow i mimo iz byly wydzielone podpakiety to biblioteki *.a
znajdowaly sie "szedzie"...
3. dlatego, ze uzyto %files static -f static.files ... co jest
niedopuszczalne...

> Dlaczego usunołeś Conflicts:     kernel < 2.2.0 z nscd ?

Poniewaz glibc samo w sobie nie jest dla kerneli 2.0 ...
i bzdura jest abysmy obwarowywali sie takimi wstecznymi confliktami,
poza tym kto instaluje kernel z rpma ... 1-5% uzytkownikow..
A popza poza tym PLD nie ma kernela 2.0 RH-6.0 tez ..

> Co ci się nie podoba w %configure ?

Podoba a jakze .. oba mi sie podobaja (%configure i %GNUconfigure ...)
ale tylko wtedy kiedy dziala ...
a nie kiedy sobie na "pale" wpisujecie kolego bez sprawdzenia i cerowania
*.m4, *.am, .. bez sprawdzenia ktora wersja autoconfa byl generowany
configure a ktora my obecnie dysponujemy ... itp. itd.
podobnie z wywalaniem %{_target_platform} co za tym idzie uruchamianie
skuteczne uniemozliwianie kompilowania pakietow na rozne procki w obrebie
archit. x86...

> Dlaczego wynik restartu nscd leci do /dev/null a nie do stderr ?

dlatego coby nie smiecil po konsoli/terminalu ..

> _Żądam_ wyjaśnien.

mam nadzieje, ze dostarczylem ich _wyczerpujaca_ ilosc .

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin